Завдання

Завдання 5 "Голова змії"

1)Перейди за посиланням http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=37e0fe04e532 та збери пазл.


Зроби скріншот (знімок екрану) зібраного малюнка. 
-Як це зробити?
-Просто! Натисни «Print Scrin» ( або «PrtSc») на клавіатурі, відкрий програму Microsoft Word та скористайтеся кнопкою «Вставити».


2)Яке геометричне явише пов’язане з отриманим малюнком? Знайдить у мережі означення цього поняття і скопіюйте його.


3)Перейди за посиланням http://www.tagxedo.com/app.html на сайт сервісу для створення хмарки тегів і створи її із скопійованого означення геометричного поняття, наприклад 


(Послідовність дій: 
1) на сайті, куди ти потрапив, натиснути «Load…»;
2) у поле «Enter text…» вставити скопійоване тобою означення, натиснувши на клавіатурі «Ctr+C», потім натиснути «Submit»;
3) натиснути трикутник біля напису “Shape» і обрати форму хмаринки у вигляді геометричної фігури(круга, квадрата тощо);
4) натиснути «Save», потім – перший із запропонованих варіантів розміру, надрукувати назву файлу та зберегти його на Робочий стіл).


4)Створи презентацію Microsoft Word про розповсюдженість даного геометричного явища у природі.
Презентація повинна складатися з 5-ти слайдів(перший – титульний із назвою презентації та зазначенням її автора, інші 4 слайди повинні містити знайдені у мережі або власні фото цього явища).


Твоя відповідь повинна складається з:
1)Екранної копії зібраного пазла;
2)Назви геометричного поняття, що пов’язане з малюнком на пазлі, та його означення;
3)Створеної тобою хмарки тегів;
4)Твоєї презентації.


__________________________________________________________________________
Завдання 4 "Nature by Numbers"

Перейди за посиланням
http://www.contenton.ru/web-video/video-numbers.html, уважно переглянь запропонований матеріал. Про яку послідовність чисел йде мова? Зверни увагу як утворюється ця послідовність. Запиши перші десять членів послідовності; використовуючи «стовпчик», калькулятор або програму Microsoft Excel, знайди число, яке знаходиться на тридцятому місці у послідовності; опиши декілька властивостей цих чисел та надішли фото тваринки, яка пов’язана з появою цієї загадкової послідовності чисел.


Твоя відповідь буде такою:

1)Назва послідовності;

2)Перші десять членів послідовності;

3)Тридцяте число у послідовності;

4)Дві-три властивості цих чисел;

5)Фото тваринки.

_____________________________________________________________________
Завдання 3 «Острів п’яти фарб»
Знайди у мережі Інтернет математичну задачу (або теорему, проблему, гіпотезу), яка була запропонована Френсісом Гутрі в 1852 році. Це була перша велика математична теорема, для доказу якої був застосований комп'ютер. Ознайомся із змістом задачі та графічними зображеннями до неї. За допомогою графічного редактора Paint створи власну абстракцію, використовуючи для заливки лише два будь-які кольори, попередньо розібравшись у прикладах:



Збережи свій графічний файл.

Знайди правила гри на основі даної задачі, пограй у неї на аркуші паперу зі своїми рідними або друзями, сфотографуй або відскануй результат вашої гри та надішли і це зображення.


Твоя відповідь повинна містити:
1) Назву описаної задачі (теореми);
2) Формулювання теореми;
3) Опис умов, при яких для розв’язання даної проблеми ми можемо використати лише два кольори;
4) Створений тобою у графічному редакторі малюнок;
5) Фото результату гри.
_______________________________________________________________
Завдання2 "Казна-Що-Не-Черепаха"
26 листопада на однин рік менше, ніж три рази по половині  сотні, років тому  з'явився цей твір-новела.  Легкість у грі слів, логіці й фантазії цієї новели
 задовольняють широку читацьку аудиторію, починаючи

 від дітей, закінчуючи літературною елітою. Псевдонім автора утворено такою вподобаною письменником грою слів. Твір було екранізовано багато разів. Прем’єра показу одного з найновіших фільмів за мотивами описаної новели  в Україні  відбулася 11 березня 2010 року.

Твоя робота повинна містити:
1)Назву твору;
2)Автора твору;
3)Імена головних героїв;
4)Опис того, як пов’язаний цей твір з математикою;
5)Кількість розділів у творі;
6)Знайдену у мережі Інтернет ілюстрацію до сьомого розділу твору.
_________________________________________________________________________________

Завдання 1. "Магія і музика"

Знайдіть у мережі Інтернет відеоролик Світлани Садовської про магічні математичні об’єкти, які у людей викликають захоплення (триваліть ролика 1:41).

У перекладі з латинської назва такого об’єкта звучить як «подрібнений». Маленькі частини цього об’єкта мають таку ж структуру, як і сам об’єкт. Як називаються ці об’єкти? У якому році вперше прозвучала ця назва та де ці об’єкти використовують? Знайдіть у мережі та надішліть фото такого об’єкта, якого не було на відео.

Відповідь у документі Word  або у тексті листа має містити:
1) посилання на відео з http://www.youtube.com;
2) назву об’єкта, про який іде мова;
3) рік, коли вперше прозвучала назва цього об’єкта;
4) приклад сфери застосування цих об’єктів;
5) зображення такого об’єкту, якого не було на відео.


Бажаємо успіхів, цікавості і наполегливості!

___________________________________________________


Комментариев нет:

Отправить комментарий